Странице

Tumblr

понедељак, 13. октобар 2014.

13.10.2014

On on side i think that i don't have lucky,I don't win on Bingo,I don't have a boyfriend who loves me and who is gorgeous,I don't have Prada's baggs,don't have rolex,private plane...
On other side i think I'm happy because I'm healthy(THANK GOD),I go to great school,I have amazing friends and a cutest brother.When all that take in consider,I just don't have one think that I mostly stress about and that is BOYFRIEND.Yes,I'm 16 and i didn't have a boyfriend yet.Sometimes i ask myself what is the problem?Maybe the problem is me.I ''shoot high'' but I'm not such beauty.But rare fand rare,maybe i can find someone.I know that there are bigger problems,I know,I know,but like you don't need someone to love you?I just need someone to send me morning and goodnight texts,that someone can call me ''my beauty''.Ehh,that boys,they are looking for good and onest girls,but in the end they fall in love with bit*hes.But us girls are not that different.We want someone who we love us,and protect us,and than we fall in love with bad boys.But heart is chosing not the brain.I'm telling this to you because I fall in love with bad boy,and if I could find worse I can't,he don't exist.I LOVE BAD BOYS WHO ARE GOOD JUST FOR YOU.I watch too much films and I read to much books.
Tros metros sobre e cielo- I'm avoiding to watch this film because than I imagine that this love can happen to me too.TO MUCH IMAGINATIONS.


Sa jedne strane mislim da nemam srece,ne dobijam na lotu,nemam decka koji me voli i koji je prelep,nemam pradine torbe,rolex sat,nemam privatan avion...

Sa druge strane mislim da sam srecna jer sam zdrava,prava(HVALA BOGU),idem u super skolu,imam dobre prijatelje i najsladjeg brata na svetu.
Kad sve uzmemo u obzir jedino sto mi bas fali jeste decko
Da,imam 16 godina i nisam imala decka.Ponekad se zapitam u cemu je problem?Mozda u meni je l pucam na visoko,a ni sama nisam lepotica.
Trazim nesto vise kod nekog,a ni sama ne mogu da ponudim to.
Al ono 'retki nadju retke',mozda i ja nadjem nekog
Znam da decko nije sve na svetu.Ima vaznijih stvari,znam,sve znam,ali kao da vama ne zafali neko da vas voli?
Pa samo mi treba neko da me ujutru budi porukom za dobro jutro,da mi pozeli laku noc,i da me zove svojom lepoticom.
Ehhh,ti muskarci,traze dobre i postene devojke,a zaljube se u najgore.
Mada ni mi devojke nismo nista bolje,trazimo dobricu,da nas voli,mazi pazi,a zaljubimo se u najgoreg.
Al kako kazu ne bira mozak vec srce
Govorim vam iz licnog iskustva haha.Da sam mogla u goreg da se zaljubim,nisam.Ne postoji.VOLIM MOMKE KOJI SU LOSI ZA OSTALE,A DOBRI SAMO ZA TEBE.Previse gledam filmove i citam knjige
TRI METRA IZNAD NEBA izbegavam da gledam jer mi padaju na pamet takve misli da i mene ceka takva ljubav
Previse umisljanja.

Нема коментара:

Постави коментар