Странице

Tumblr

среда, 15. октобар 2014.

Svako od nas, pre ili kasnije, u životu dobije udarac tamo gde najviše boli.
Kažem vam, svako, baš svako. I onda, ili ojačaš ili te bol uništi


Za sve stvari koje mi se desavaju trenutno sam ja kriva,I ne znam zasto se ne trudim da ispravim sve to vec samo nalazim neke izgovore.
Osecam da me niko ne voli,mozda vama deluje kao da previse patetisem ali jednostavno je tako.Kazu mi da to nije moguce,da me vole,da me otac voli,sestra i tako dalje,Da je tako ne bi radili to sto rade,

Pravim ogradu oko sebe zbog toga sto me je svako kome sam se potpuno otvorila povredio.Mogu jedan pametan savet da vam dam a to je da se nikad,ali nikad upotpunosti nekom ne otvarate jer ste onda goli,tacnije taj neko zna sve o vama i moze da vas time unisti.Niko vam sem porodice ne zeli sve najbolje,jer taj  neko nece dozvoliti da vi budete bolji od njega,nece ga usreciti previse vas uspeh,vec ce mu to biti podstrek da i on bude bolji.Ne kazem ja da su svi ljudi zavidni,ali jednostavno svi mi tesko prihvatamo da je neko bolji od nas.Zivot je ringispil,stalno se okrece,ali ti treba "trud i napor" kako bi se popeo u korpu.I tako je to,jednom si gore sutra dole.Moras da se naviknes na to da ima uspona i padova,ali mora dalje,mora inace ludis.

Trenutno imam utisak da je ceo univerzum protiv mene.Nikako ne mogu kockice da mi se poklope,jer mi uvek nedostaje neki deo da budem potpuno srecna.Ocigledno je da imam neku dijagnozu o nemogucnosti imanja potpune srece.Nista ne moze da me zadovolji,sve je kratkotajno.Mislim da i kad bi kupila avion,da bi mi bio zanimljiv godinu dana ako ne i manje i da bi mi dosadio vec.Problem je u umerenosti,i skromnosti.Jesam ja skromna u pogledu da mi pare nisu najbitnije kod decka,zbog toga sto ja zelim da nesto sama postignem a ne da zivim na slavu buduceg muza.Ne trebaju mi pare,samo da mi muz bude skolovan,skroman i pametan decko,a kad imas zdravlje,posao i ljubav sve ostalo dodje i prodje,pa tako i pare.
Htela bih da kazem da ce stvari biti bolje sutra,ali sam prosla kroz mnogo "sutra" i nista se nije promenilo




Нема коментара:

Постави коментар