Странице

Tumblr

среда, 15. октобар 2014.

Depresija level ubite me odmah

Definitvino jedan od gorih dana u poslednje vreme.Ubija me ova skola,kida mi svaki zivac!
Jel moze ponovo leto i zasto ne?
Toliko sam isfrustrirana danas da bih prvo da se derem na sve zive,da lomim stvari a onda sledeceg trenutka bih samo da  legnem,da se pokrijem i da se isplacem,ali ono skroz.Sve se nekako skupilo danas,pogorsala sam ocene i saznala da mi se simpatija pomirila sa devojkom,ok ok ok ok ok ok.Zasto su jebeno svi u nekim dugim vezama i zasto nema niko ko moze mene da voli?Al ono ni ja ne bih volela mene da sam na njihovom mestu.

MASTA - part 2 
Htela sam da ga nadjem na fejsu cim sam dosla kuci,ali posto nisam imala internet morala sam da sacekam da se moj otac seti da ga uplati.
Prvo sto sam uradila kad sam dobila internet jeste da sam usla na fejs kako bi pronasla BL-a.Posto sam toliki "syber manijak" nije mi bilo tesko da ga nadjem iako sam mu samo ime znala.Poslala sam mu zahtev i odjavila se kako me ne bi izludjivalo vreme dok me ne prihvati.
Kada sam uvece usla na fejs,prvo sto sam ugledala jeste to da imam obavestenje.Ali nisam se previse zaradovala jer sam mislila da su to verovatno igrice,ali sam se prevarila.Gledala sam mu slike,na svakoj je bio prelep,savrsen.Naisla sam i na jednu sliku na kojoj je sa svojom devojkom,pretpostavila sam po opisu slike.Boze koliko je samo bila lepa,imala je dugu smedju kosu,prelepe oci i bila je prelepo obucena.Toliko sam se bila ubedarila jer sam shvatila da nemam nikakve sanse kod njega.Prvo zbog toga sto ima devojku,ali i da raskinu sve jedno je nemam jer ocigledno ima previsoke kriterijume.Zasto bog nekom da sve,a nekom nista.Obicno najgori ljudi imaju sve,pa mozda i zbog toga postaju olos.Nezahvalni su,i uvek traze nesto jos.
Odusevilo me je to kakvu muziku slusa i to da ne izbacuje neke plitkoumne statuse.
Udubila sam se u listanje njegovog profila kad mi je paznju privukla poruka koja mi je stigla
-"Pa kako si me nasla?"
-"Eh sad,male tajne velikih majstora ;) "
-" Haha ti si sou,pa sta radis sad" 
-"Evo slusam muziku,nista posebno uglavnom,ti?Inace sta je bilo sa devojkom,jel si stigo na vreme?"
-"Jao cuti,nista me ne pitaj,raskinuli smo.Ostavila me je zbog toga sto je smaram i sto bi joj drugi momci kupovali svasta a  ja to ne mogu da ispunim,jos mi je dodala da sam super decko samo nemam kintu."
-"E Boze,ne ocajavaj,bolje je sto si se na vreme otkacio od njege,nego daa si se bas bas vezao za nju.Procice,vidis da nije prava devojka i da su joj pare samo vazne.Znas kako kazu "pravoj devojci je i jedna ruza dovoljna" tako da se ne sekiraj."
-"Skroz si u pravu."
Nastavili smo pricu o uobicajenim stvarima...

Nasa dopisivanja su bila sve cesca i culi smo se i ponekoliko puta na dan.
Posle jedno mesec dana,poslao me je pitao da li hocu da izadjem sa njim?
NISAM MOGLA DA POVERUJEM DA SE TO DESILO.BL ME JE POZVAO DA IZADJEMO OOOOOOO;JA I BL,BL I JA,U SETNJI ZAJEDNO.
Tri dana unapred sam smisljala sta cu da obucem,ne nesto preterano ali ni obicno.Samo sam znala da se blizi i sam tim sam bila nervoznija.Ali sta bude bice,ako je sudjeno desice se nesto,ako ne,bar ima druga,prebolecu kao i sve do sada.
...

Нема коментара:

Постави коментар