Странице

Tumblr

уторак, 14. октобар 2014.

Pocetak mastanja

Malopre sam pricala sa drugaricom o tome na sta nam se zivot sveo?Skola mi ne ide,drustvo(taman pocnem da verujem nekom i on me razocara),ljubav i takoo dalje.

 Koliko jedna poruka moze da ulepsa dan to nije normalno.
Hocu sad da udjem u neki svet gde ti se sve zelje ostvaruju i da imas sta god pozelis.Mada to mozda i nije previse dobro jer ukoliko imas sve sto pozelis to polako pocinje da te smara.Ovako ti,da bi ostvario neki cilj,treba motivacija i trud,pa na kraju kad dodjes do tog cilja ti budes zadovoljan i srecan.
MASTA - part 1
Posto me je bolela glava,pitala sam profesorku da li moze da me pusti da odem kuci.Dozvolila mi je ,spakovala sam stvari i izasla iz ucionice.Sve sto sam nosila mi je bilo pretesko,cak i svoja sopstvena glava mi je u tom trenutku tezila nekoliko tona.Nekako sam uspela da pronadjem slusalice,pustila https://www.youtube.com/watch?v=m65jhGwtWrg i polako koracala ka stanici.U glavi su mi se motale razne misli i toliko sam se nesto bila rastuzila da je malo falilo da se rasplacem.Ne stanici sam se navalila na nekoj ogradi i iskljucila se totalno od spoljasnjeg sveta.Ucinilo mi se da mi neko nesto prica ali sam to zanemarila i okrenula glavu na drugu stranu.Glasovi nisu prestajali,i samo sam u jednom trenutku osetila neciju ruku na svom ramenu.Okrenula sam se i skinula slusalice.
 - ''Koliko je sati,ako nije problem da mi kazes'',nasmejao se najlepsim osmehom
Jedva sam uspela da skrenem pogled sa nepoznatog decka plave kose i njegovih savrseno plavih ociju na telefon.
-''12 i 15 je'' uspela sam da procedim.
-''Jaoj,pa to nije nikako dobro,sta mislis koliko bi mi pesaka trebalo odavde do trga,jel bi mogao da stignem za jedno 5- 10 minuta.Znaci kakvo cu gundjanje sad da trpim''
-''Pa ne znam za 10 minuta brzim hodom verujem da hoces.A gde toliko kasnis,ako smem da pitam?''-''Hvala puno,devojka me ceka,bolje bi bilo da krenem odmah.Inace ja sam BL(ne mogu da kazem pravo ime)''
-'''Danica,drago mi je''
Gurnula sam slusalice ponovo u usi,gledala Bl-a kako odlazi i nadala se da cu kad-tad ponovo da ga vidim.


Posto imam da vezbam fiziku,nastavicu pricu sutra 
:)))))

Нема коментара:

Постави коментар