Странице

Tumblr

четвртак, 30. октобар 2014.

30.10.2014

   Zivot je nepravedan!

Na danasnji dan je rodjen moj drug Luka,koga je taj isti nepravedan zivot odneo prerano.

Luka je bio decko za primer,poticao je iz dobre porodice,bio je lepo vaspitan,pametan i neiskvaren,Isao je u umetnicku skolu,svirao klavir i bio veoma uspesan u tome.

Secam se kako smo isli zajedno na engleski,i nije postojso dan kada posle engleskog nismo otisli jedan kod drugog.Secam se kako smo svirali klavir,tacnije on me je ucio,a ja opet nisam znala ni najprostiju melodiju da odsviram.Secam se kako smo se jurili po njegovoj kuci,kako smo obozavali da odemo kod njega na tavan,da stavimo stolice ispod prozora,popnemo se na njih i kroz prozor zezamo ljudi koji bi prolazili,secam se da smo gledali Kirikua i da smo obozavali da igramo igricu Kiriku u kojoj me je on uvek pobedjivao.Secam se kako me je zezao za Aleksu,kako se cudio kako moze jos da mi se svidja,i secam se da se nervirao svaki put kad bih ga pitala da mi prica o njemu.
Secam se kad sam jednom otisla kod njega i za veceru su imali morske plodove i njegova mama Bojana mi je dala da probam,meni se nisu svidjali ali sam jela jer mi je bilo glupo da samo ja ne jedem,
Secam se kako smo zezali njegovog brata Dimitrija,koga smo zivcirali.Secam se kad je dolazio kod mene na slavi i kako je uvek pricao najbolje viceve.Secam se,secam..,

Krivo mi je sto je otiso prerano,i sto smo se poslednjih godina udaljili,dosta.

Druze moj,nadam se da si sad na nekom boljem mestu,da nas gledas odozgo.Nedostajes nam svima Luci,svima.Cuvaj molim te tvoje roditelje i brata,daj im snagu da nastave dalje.Nikad te necu zaboraviti.Pocivaj u miru <3 
Volim te Luka

Нема коментара:

Постави коментар