Странице

Tumblr

уторак, 14. октобар 2014.

14.10.2014 ( jedan kratko glupi post)

Tomorrow is already Wednesday.I don't want to belive that is half October.I need something to stop the time.It goes to fast and I'm scared that I wont be able to do everything on time,because I always say that there is time and that I'm too young,but slowly I'm starting to panic.
I used to hate autumn,but now I don't.I like that I can soon start to wear jempers and boots,and I just like this leaves.
One thing that I don't like is school.I don't now what to study first,but I don't study anything.Since the school started I can't concentrate.At the weeked especially,I can do everythin,just not to study

Sutra je vec sreda.Ne zelim da poverujem u to da smo vec na polovini oktobra.Treba mi nesto da se vreme uspori.Ide prebrzo a ja se plasim da necu da stignem sve na vreme,jer uvek pricam da ima vremena,jos sam mala ali polako pocinjem da panicim.
Nekako sam uvek mrzela jesen ne znam ni ja sto,ali od ove godine mi je bas lepo godisnje doba.Svidja mi se sto mogu jos malo da pocnem da nosim dzempere i cizme,i prosto mi je nekako lepo kad vidim ovo lisce.
Jedino sto mi se ne svidja jeste skola.Ne znam sta cu pre da ucim,a nista ne ucim,Od kako je pocela skola nikako ne mogu da se skoncentrisem.Vikendom pogotovu,sve mogu,samo ne da ucim.







Нема коментара:

Постави коментар